Tuesday 24 March 2015

Rambut Sihat Menawan dengan Magic Jelly

Edit Posted by with No comments



Untuk mendapatkan rambut yang sering diimpikan terutama sekali dikalangan wanita,perkara utama yang harus dielakkan adalah keguguran rambut. 

Cara untuk mengelakkannya adalah :

1 - memastikan rambut sntiasa disikat secara betul dan lembut kerana ia membantu memecahkan lebihan minyak yg tersumbat di liang akar rambut.

2 - elakkan drpd mbiarkan rambut terdedah dgn angin,sinar matahari dan bahang seperti dari alat pengering rambut, siraman air panas ketika mandi dan alat pelurus rambut.

3 - memakai topi atau skarf yang ketat jugak jd slh satu punca kguguran rambut kerana menyebabkan aliran darah di kulit kepala kurang lancar. Ia juga menyebabkan penghasilan peluh dan sekaligus kotoran daki. Jadi lebih baik longgarkan sedikit aksesori di bahagian kepala agar aliran udara lancar.

4 - pastikan rambut tidak didandan ktika rambut sgt kering kerana ia akan memberi kesan elastik pada pangkal rambut dan akibatnya rambut akan mudah putus.

5 - cara paling mudah, sapukan #magicjelly di pangkal rambut kerana aloe vera mmg elok untuk mendapatkan rambut ala ala nora danish.

Untuk order, sms/whtsp : 016-6867847

0 comments:

Post a Comment